maandag 12 juli 2010

Eerst berichtje

Hee! Dit is dan mijn eerste berichtje, haha. Natuurlijk ben ik ook helemaal fan van mode en kunnen jullie een heleboel modeplaatjes zien. Maar ook een heleboel plaatjes van mijn reizen, het liefst zou ik elk plekje op aarde willen zien en ik hoop dat dat ooit nog eens gaat gebeuren. Verder beschrijf ik ook wel eens bijzondere dagen die ik heb meegemaakt. Maar voor dit alles, wil ik jullie even laten weten dat ik woensdag de 21e naar Spanje: Valencia ga met mijn ouders en zusje! Heerlijk, ik verheug me er echt op: zon, zee & strand! Ik blijf 2,5 weken. Ik neem me laptop mee, zodat ik nog gewoon berichtjes kan posten. Alleen nog hopen dat dat gaat lukken! Daarna ga ik nog een weekje met me bff mee naar Frankrijk, ergens aan zee. Ik vond het superlief dat ik een keer met haar mee mag, echt een bff waar ik trots op mag zijn. Ik zal heel veel foto's gaan maken, hoewel ik niet zoals de meeste een speciale camera heb.. omdat fotograferen ook niks voor mij is, haha. See you! xoxox Liek


Het strand van Valencia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten